32. Avrasya Maratonu

Evet o gün Boğaz köprüsünü sallayan bizdik. Sevgimiz ve coşkumuzla köprüyü salladık.

Bu sene 32. si düzenlenen Avrasya Maratonu’na ilk kez katıldım. AAO-Adım Adım Oluşumu ile birlikte oluşturduğumuz ekiplerle 7 engelli arkadaşımızı iterek 15 k yarışında onları bitiş çizgisine ulaştırdık. Haluk Akalın,İsmail Şekerci, Gürkan Gürhan, Aslı Şerife Sertçelik, Zeynep Turhan, Özden Özturan, Asrın Orkun Oruç’tan oluşan 7 kişilik ekibimiz için mesafe çok kolaydı. Bu yarışta önemli olan diğer ekiplerle uyum içinde hareket etmek ve her zamanki hedefimiz olan görünürlüğü sağlayarak farkındalık yaratmaktı. Tüm ekipler bu zorlu fakat bir o kadar da gurur verici hedefi başarıyla gerçekleştirdi 17 Ekim 2010 pazar günü.

Bulutların üstünden güzelim Boğazımızı Adım Adım, hep birlikte geçerken, sanki bir hayal içindeydim. Bir kıtadan diğerine kanatlanıp uçmak aynı zamanda da masalsı bir coşkunun büyülü seline kapılıp gitmek gibi.
Koştum mu? Eğlendim mi? Coştum mu? Coşturdum mu? Çocukluğuma dönüp oyun mu oynadım? Hatırlamıyorum.
Bir büyü beni bir kıtadan kaldırıp Sultanahmet’te bıraktı sanki, uçan bir halıya mı bindim, kapıldığım rüzgar mıydı? Hatırlamıyorum. Gözlerim buğulu, ruhum neşeli.
Yoksa bir ayağı Anadolu’da bir ayağı Sultanahmet’te bir GÖKKUŞAĞI bizi sarmaladı da onun içinden mi geçtik?
32. Avrasya Maratonu
Bir Cevap Yazın

