Yeni Bir Yıla Girerken-Hoşgeldin 2012

Bir yıl daha geride kaldı oysa ne heyecanla girmiştik yeni yıla geçen sene… 44 yaşımı bitirip 45’ime girdiğim bu yılda, öğrendiğim ve başarabildiğimi sandığım en önemli şey, her günü, hatta her anı dolu dolu yaşamak ve yeni yıla  dolu yaşanmış bir yılın anılarıyla girmek gerektiği. Böylece geçen yılı uğurlarken hiç burukluk hissetmemeli insan, tıpkı bir hayatı bitirirken de gözün arkada kalmamak ve ne güzel bir hayat yaşadım diyebilmek gerektiği gibi. Her sabah yeni güne başlarken nefes alıyor olmaktan ve harikulade bir dünyada ne kadar çok şeye sahip olarak yaşadığımızı hatırlamak, mucizelerle dolu insan ömrüne ben de bu dünyaya az da olsa katkıda bulundum, hayırlı işler başardım diyebilmek gerek…

Bu sene yeni hedeflerim var bu hedeflerimi gerçekleştirmek için çok çalışmam ve hiç bir anımı boşa geçirmemem gerek.

Herkese de bu yöntemi öneriyorum. Yapmak istediklerinizi hedef olarak önünüze koyun ve onları başarmak için çalışın. Sene sonunda da ne kadarını başardığınıza bi bakın.

Ben 2011’de kendime hedef olarak, Berlin Maratonu’na katılıp 3:45 ile bitirmeyi, dalışta eğitmen olmayı, Kaçkarlar’a çıkmayı ve çeşitli günübirlik gezi ve aktivitelere katılmayı, işimde elimden gelenin en iyisini gerçekleştirmeyi belirlemiştim. Bunların hepsini başardığım için çok mutluyum. Yanlız Berlin’de 3:45 yerine 3:48 ile koştum ama o kadar sapma hoşgörülebilir sanırım, ne de olsa ilk maratonumdu.

2012 yılında ise 2 kez maraton koşmak, mart’ta Paris’te (3.30 ile) ve Eylül’de yine Berlin’de 3.00 ile koşmak hedeflerim arasında. Ayrıca çeşitli triatlonlara ve ultra maratonlara katılmak ve en az 1 kez de yarı ironman yarışına katılmak istiyorum. Bunun yanısıra dalışta eğitmenliğimi sürdürmek, fotoğraf sergisi açmak, sosyal sorumluluk projelerini artırarak sürdürmek ve dağcılık-trekking’te solo ve kulüpçe bir üst seviye daha yükselmek ve bu anılarımı blogumda yayınlamak istiyorum.

Bir Cevap Yazın

