Runtalya Yine Yeniden

Bu sene Antalya’da yine yarı maraton koştum. Bu üçüncü katılışım. İlk sene 2:12.24 lük bir derece yapmıştım.  2. katılımımda, Adım Adım grubumdan arkadaşım, aynı zamanda Hürriyet gazetesi yazarı Yonca Tokbaş’a destek vererek onun yarı maratonu bitirmesi için işmaraton takımı ile birlikte koşmuştuk. Bu sene ise baştan Antalya’da maraton koşmayı planlamıştım ancak,  Adım Adım  sponsorumuz ASİCS’ten Paris Maratonuna kayıt hakkı çekilişte bana da çıkınca 1 ay içinde üst üste 2 maraton koşmamak için Antalya’da yarı maraton koşmaya karar verdim ve antrenman amaçlı koştum.

Bu denemede ilk 7-8 km kendime göre çok hızlı başladım 4.40 pace ile koştum. Sonra ise pekçok deneyimli koşucu tarafından bilinmekte olan hatayı bizzat deneme yanılma yoluyla  vücudumun bu hıza isyan etmesi ile öğrenmiş oldum. Tabii aynı hızı ilerleyen km’lerde koruyamadım ve daha sonra da giderek tempom düştü de düştü. Yarışı tamamladığımda ortalama 1 km’yi 5 dakika 9 saniye seviyesinde koşmuştum ve sonuçta 21.1 k’yı 1:49:12 ‘lik derece ile bitirerek en iyi yarı maraton zamanımı yapmış olsam da hedeflediğim bu değildi. Yine de asıl hedefim olan Paris Maratonu için bir yarış tecrübesi daha edindim.

Yarış Sertifikam-Runtalya 2012

Bu sene Antalya’da geçen seneden farklı olarak ve tüm ülkemizde yaşanan soğuk havanın etkisiyle poyrazdan esen kuvvetli soğuk bir rüzgar vardı ve şiddeti zaman zaman koşmamı bile engelleyecek kadar  etkiledi. İnanın Berlin maratonunda bu yarı maraton koşumdan daha rahat koşmuştum. Sanırım yarış zamanında iyi bir gününüzde olmak da çok önemli bir faktör koşu derecesinde.  Bu yarıştaki performansımı pek beğenmesem de ilk defa bir yarışta 4.40 pace ile yaklaşık 6-7 km koşmuş oldum.

Bu yarışta beni destekleyerek TEGV ve Buğday’a bağış yapanlara kucak dolusu sevgi ve saygılarımı iletiyorum. Çünkü onlar benim aracılığımla bağış yaparken aynı zamanda koşu heyecanıma da ortak oluyorlar.  Bir yandan beni destekleyerek bana olan inanç ve güvenlerini gösterirken bir yandan da kendilerinden başka insanlara yardım ediyorlar. Bu davranış,  gerçekten son derece takdir edilecek bir empati örneği olduğundan kendisi koşmadığı halde nezdimde topluma, ülkeme ve dünyamıza faydalı olma amacıma ortak olarak destekleyen tüm arkadaş, akraba ve dostlarıma buradan bir kez daha gösterdikleri duyarlılık ve dayanışma örneğinden dolayı  sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. İnancım odur ki, ülkemiz insanları her alanda en büyük ve en zor işleri bile başarabilecek kudrete her zaman sahiptir. En güzel günler hepimizin olsun…

4 Mart günü Antalya Maratonun’nda koşan 357 Adım Adım koşucusu 25 Mart itibariyle tarihi bir rekora imza atarak  540.000 TL toplanmasına aracılık etti. Bu sayede 95 kişiye “Akülü Tekerlekli Sandalye” alındı, 4693 gencimize Üniversite eğitimi imkanı sağlandı… 9 dönümde artık unutulmaya başlanan tohumların ekilmesine ön ayak olundu..

EĞER SİZLER OLMASAYDINIZ KOŞUM BU KADAR COŞKULU…..BU KADAR ANLAMLI OLMAYACAKTI.

DEĞERLİ KATKILARINIZ İÇİN HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

 

Bağışçının Adı Soyadı STK
A. Gerçek NASUHOĞLU TEGV  
Adem AK TEGV  
Ahmet DUMAN TEGV  
Ahmet ERDEMLİ TEGV BUĞDAY
Ahmet Hakan ÜNAL TEGV  
Ahu AK TEGV  
Ali Ömer TURHAN   BUĞDAY
Aydın ERENDİL TEGV  
Aynur DEMİRAYAK TEGV  
Aysel GÜNEY   BUĞDAY
Ayşegül UZUNKAYA TEGV BUGDAY
Berçin ÖZER   BUĞDAY
Beyhan TÜRK   BUĞDAY
Binnur ER   BUĞDAY
Burak UYSAL TEGV  
Ceren KAN TEGV  
Ceyhun ŞAHİN TEGV  
Demet GÜNGÖR TEGV  
Doğa CEYLAN TEGV  
Dolunay BULUT TEGV  
Elmas TOKTAŞ   BUĞDAY
Elvan EREN TEGV  
Erol ÖZKAN TEGV  
Esra PEHLİVAN TEGV  
FATMA – İLKER SAMED ALTEKİN TEGV  
Fikret BALTAOĞLU   BUĞDAY
Filiz ERTEN TEGV  
Filiz YILMAZ   BUGDAY
Galip AKKAYA   BUGDAY
Gamze DÖNMEZ   BUĞDAY
Gökmen ZENGİN TEGV  
Güller YENER   BUĞDAY
Gülşah KAL   BUĞDAY
Gürler ÖZKÖK TEGV  
Haluk AKALIN-Pilot TEGV  
Işın SÖNMEZ TEGV  
İbrahim ARDAHAN TEGV  
İbrahim YALÇIN   BUĞDAY
İlham ŞİMŞEK   BUĞDAY
İlknur DEMİR TEGV  
Katibe İLHAN   BUĞDAY
Kısmet KARABAKI TEGV  
Liz KUTLU TEGV  
Mahire UZUN TEGV  
Mihrican ERDEN TEGV  
Muharrem DOĞAN   BUĞDAY
Nazan HAMZAOĞLU TEGV  
Neslihan ESEN TEGV  
Nihan ÖZDALYAN TEGV  
Nilay BORUCU   BUĞDAY
Nilgün TÜREOĞLU   BUĞDAY
Nuri ÜLGEZEN   BUĞDAY
Nurten AKARSU TEGV  
Nükhet ESEN TEGV  
Olgu AYTEKİN TEGV  
Özge ERDÖL TEGV  
Özgür KİREMİTÇİOĞLU TEGV  
Pınar EREN   BUĞDAY
Sanem KURUMLU TEGV  
Seda AKALIN TEGV  
Seher ALAV TEGV  
Serpil DİNÇER TEGV  
Sibel MALTAŞ TEGV  
Sibel ÖZTAN   BUĞDAY
Süleyman H. ÖZCAN TEGV  
Şebnem AKALIN TEGV BUĞDAY
Şelale Ümmühan ALTUNYAY TEGV  
Şenay YİĞİT TEGV  
Tülin KARAMANOĞLU TEGV BUĞDAY
Uğur ÇELİKEL TEGV  
Yasemin COŞKUN TEGV  
Yeşim AKPINAR   BUĞDAY
Yücel TARIM   BUĞDAY
     
     

 

Bir Cevap Yazın

