ALADAĞLAR-Eznevit Zirve

16-17 Kasım 2012

Aladağlar, Türk dağcıları için küçük Alpler denebilecek harika bir manzaraya sahip dağ silsilesi. Bu silsilenin Eznevit adı verilen zirvesine tırmanmak üzere Niğde’nin Çukurbağ ilçesine doğru yola çıktık. Çamardı köyünde ilk gece konaklayacağımız kamp alanına gideceğimiz traktöre eşyalarımızı yükleyerek yola koyulduk. 1 saatlik traktör yolculuğundan sonra kampımzı kurduğumuz alan biraz eğimli olsa da sadece 4 saat uyuyacağımız için dert etmedim. Sabah saat 4’te uyanmak zor olmadı.

Aladağlar tıpkı Kaçkarlar gibi bana her zaman çikolata kaymaklı dondurmayı çağrıştırmıştır. Bu harika görüntüyü beynime kazırken bir yandan da zirvelere değişik açılardan bakma peşindeyim.

Güzel ve güneşli bir gün ilerledikçe dikleşen, yaklaştıkça güzelleşen  Aladağlar’da zirveye doğru emin adımlarla ilerliyoruz.

Her adımda dağların çekici güzelliğini ciğerlerime ve beynime nakşederek Aladağların sayısız zirvelerinden sadece biri olan Eznevit zirveye ulaşıyoruz.

Aladağlarla buluşmalarım devam edecek o nedenle kendisine veda etmeden ayrılıyorum….