Antrenmansız? hayır tavsiye etmem…

Bedankt voor alle Nederlanders die gesteund en juichten mijn naam gedurende de race en ook bedankt voor de Leidse marathon organisatie en alle mensen die me veel geluk wenste.

leiden Maraton görseli

Bir maratonu daha bol şans dileklerinizle bitirmeyi başardım. Şimdiye kadar bitirdiğim 6. ama kesinlikle en güzel maratondu diyebilirim. Sevgili Hollandalı’lar yol boyunca hiç durmadan tezahürat yaptıkları gibi ayrıca göğüs numaramda yazan adımı öyle güzel ve kolay okuyorlardı ki maratonun özellikle 25. Km’sinden sonra birkaç kere aklımdan hayatımda ilk defa bir yarışı bırakmak geçtiyse de bu seyirci desteğine böyle muhteşem tezahürata bu yarışı bırakamazdım. Ee bi de yarışın sonunda Akalın ailesi de karşılamaya gelecekse ne yapıp edip 42,2 km koşulacaktı. Koşunun İlk yarısını 5.31 pace ile yani ortalama olarak her 1 km’yi 5 dk 30 sn’de tamamladım ama ikinci yarıdaki antrenman eksikliğim 25. Km’den itibaren kendini hissettirmeye, dizim resmen sinyal vermeye başladı. Normalde 35’den sonra başlanır ama ben kilometreleri o dakikadan itibaren saymaya başladım desem yeridir. Her adımda bacaklarımın ağrısı artıyor ama Leiden’ın tadına doyulmaz manzarası eşliğinde ve her köşedeki Haluk Haluk “goedzo”kom op” tezahüratları ile dayanma gücüm artıyordu. Kilometreler onca ağırlık ve zorluklarına rağmen birbiri ardına bitiyor ve ben bir kez daha hedefe doğru ilerliyordum. 40, 41… 42 veeeeee FINISH. Finish’e girişim ise alttaki linkte Leiden Maraton Organizasyonu’nun SÜRPRİZİ….Maratondan önce şans dileyen herkese sonsuz teşekkürlerimle…iyi ki varsınız.

http://www.racetimer.se/nl/runner/show/4412721?layout=clean&race_id=2413#.VYP9j_ntmkp

Antrenmansız? hayır tavsiye etmem…” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

